А.С.Д. в Google News - натисніть Підписатися

Умань опять ждет хасидская поножовщина?

'УманьСудя по всему, очередное празднование еврейского Нового года в Украине завершится по прошлогоднему сценарию – поножовщиной, драками и арестами в Умани. Первые драки между местными жителями и приезжими евреями уже состоялись. Напомним, что в 2010 году израильтяне кроме традиционных драк и прочих бесчинств, даже пустили в ход ножи. Тогда хасиды отказались выполнить просьбу сдававшей им квартиру женщины не шуметь, а после побили пытавшегося вызвать милицию мужчину. Заступившийся за пострадавшего прохожий получил несколько ножевых ранений.

Подробнее: Стоит ли содержать еврейский «Казантип»?

Умань только ожидает приезда в город десятков тысяч паломников из Израиля и других стран мира, а криминальная ситуация на улицах города уже свидетельствует – еврейский праздник уже начинается. Так 9 сентября один из израильтян избил лопатой местного жителя. Нападавшим оказался сын видного хасидского деятеля Даниэля Даяна, который возглавляет хасидский благотворительный фонд.

По словам пострадавшего жителя Умани Олега Денисюка, он шел по улице и и проезжавший на мотороллере гость города наехал ему на ногу. «Я крикнул от боли, друзья начали кричать. Пошла ссора, потом он зашел в помещение, схватил там лопату и ударил меня по голове. Есть свидетели, их опросила милиция» - рассказывает житель Умани. Представители же хасида утверждают, что украинец был пьян и преграждал израильтянину дорогу.

Несколькими днями ранее, несколько десятков жителей Умани были вынуждены снести забор, который возвели хасиды на улице Пушкинской, чтобы отгородить столовую в которой будут бесплатно питаться паломники. По словам горожан, снесенный забор мешал им передвигаться по улице.

В прошлом году в драках и поножовщине пострадали несколько местных жителей, милиционеров и самих паломников. 10 паломников были депортированы обратно в Израиль . В прошлом году Умань посетили 30 тысяч евреев. В этом году, прогнозируется наплыв 60-70 тысяч верующих. Такому потоку израильтян способствует введение безвизового режима между Украиной и Израилем. Причем, по словам представителей израильского МИД-а, главными лоббистами отмены виз между двумя странами были как раз представители религиозных кругов.

1 коментарі

салом 15 сентября 2011 19:19
Італійський консул у Харкові Граденіго 31 травня 1933 р. Подавав звіт ( таких Італійський консул у Харкові Граденіго 31 травня 1933 р. звітів він подав декілька ) до Італійської Амбасади в Москві під заголовком « Голод і українське питання ». Як ніхто іший із тих, хто був реальним свідком Голодомору, показав його причини й спрогнозував можливі наслідки. Він, зокрема, зазначає:
«Голод далі чинить масове людовбивство серед населення у таких грандіозних масштабах, що геть незрозуміло, як світ може залишатися байдужим до подібної катастрофи і чому міжнародна преса, яка ревно закликає весь світ осудити Німеччину, винну у так званих «переслідуваннях євреїв », ( англ.. jew- єврей/ перекл.:переступник /, має одне значення в ньому дві ознаки, що співпадають: за національністю та за релігією. Українська мова іудеїв-євреїв від євреїв-християн відрізняє словом жид: єврей-іудей (від латинського кореня iud)), соромливо мовчить супроти цієї бійні, організованим радянським урядом, у якому саме євреї: жиди відіграють дуже велику, якщо не першорядну роль.


Адже немає сумніву: 1) що цей голод походить головно з браку харчів, спричиненого й бажаного, « щоб дати повчання селянам », 2) що нема ні одного єврея-іудея між тими, які зазнають голоду; навпаки, всі вони товсті й добре годовані, під братніми крилами ГПУ.
«Етнографічний матеріал» слід замінити, цинічно висловився один єврей-іудей, одна з шишок місцевого ГПУ. Вже нині можна побачити остаточну смерть того « етнографічного матеріалу», який приречено на заміну.
Хоч і яким потворним і жахливим може виглядати цей задум, однак треба його вважати реальним, і він повністю реалізується.
Бо Московський уряд запровадив безжальну конфіскацію, безпощадну реквізицію ( про це я давав повторні звіти) – не голоднечу, що аж надто мало каже, але повне позбавлення харчів на українському селі…
Можна констатувати три міркування, які продиктували таку політику:
1) Пасивний опір, що його чинить селянин колективній економіці.
2) Переконання, що цей «етнографічний матеріал » ніколи не вдасться звести до того вигляду, в якому його хоче бачити радикальне комуністичне вчення.
3) Більш-менш відверто визнана необхідність або перевага денаціоналізації регіонів, у яких прокидається українська самосвідомість, несучи небезпеку можливих політичних ускладнень у майбутньому, тому заради цілісності імперії краще, щоб ці землі населяло російське населення, принаймі в більшості. ( Актуально і дотепер!)
Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии