Реєстрація ломбарду


Ломбард – фінансова установа, діяльність якого основана на видачі фінансових коштів (кредитів) під заставу. В якості останньої може виступати будь-яке майно клієнта, від мобільного телефону до квартири чи машини. Кошти надаються під відсотки. Відкриття такої установи в нашій країні можливо та вигідно. Але процес вимагає суворого дотримання законодавства.

Реєстрація ломбардуЯкщо вами запланована реєстрація ломбарду тут, потрібно відразу скласти бізнес-план. У цьому документі ви зможете відразу визначитися з послугами, які будете надавати. Варто зазначити, що видача кредитів під заставу – це основна, але не єдина послуга такої фінансової установи. Тут займаються також оцінкою майна, надають допомогу у його страхуванні та реалізації, згідно договору або правилам законодавства.

Особливості реєстрації ломбарду


Сам процес складається з декількох етапів:

  • власне реєстрація фінансової установи;

  • отримання відповідного статусу;

  • формування уставного капіталу;

  • найм персоналу;

  • купівля матеріально-технічного обладнання.

Спершу потрібно зареєструвати юридичну особу, у вигляді повної спільноти. Її учасниками можуть бути інші юридичні особи, або ж фізичні, які є суб’єктами підприємницької діяльності. Головна вимога – наявність у назві установи слова «ломбард». Крім того, потрібно орендувати або придбати нежиле приміщення.

Далі, необхідно зареєструвати ломбард у реєстрі фінансових установ, а також поставити його на облік. Це робиться у державному комітеті фінасового моніторинга. Після того, як свідоцтво відповідної установи отримано, можна розпочинати роботу. Це можливо лише за тієї умови, якщо організація повністю відповідає діючим умовам законодавства.

Настав час продумати уставний капітал. Згідно Закону України, його розмір не бути нижчим за 200 тисяч гривень. Його потрібно формувати лише за рахунок грошових коштів. Отже, будь-яке інше майно не може використовуватися в якості уставного капіталу.

Існують певні вимоги до персоналу. Люди, що працюють у ломбарді, повинні мати відповідний досвід роботи, не менше 5 років. У них має бути вища освіта. Важливо, щоб це були несудимі особи, які протягом останніх 5 років не очолювали фінансові установи, визнані банкротами.

Варто задуматись про придбання технічного обладнання. Це має бути апаратура, яка повністю забезпечує нормальне функціонування установи.

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии