DataLife Engine > Новости > Українці переходять на бездротові навушники

Українці переходять на бездротові навушники


У 2018 року кожна третя куплена пара навушників була бездротовою

Відмова від роз'єму для підключення навушників в смартфонах цілком обґрунтована. За даними компанії MOYO, в минулому році кожна третя пара навушників продана в Україні, була бездротовою.

Частка Bluetooth-навушників в загальних продажах за підсумками 2018 року перевищила 31%. Така пропорція спостерігається як серед моделей-вкладишів, так і накладних навушників, а різниця в поділі на дротові та бездротові моделі коливається в межах відсотка.

Одна з причин зростаючої популярності бездротових навушників — їх технологічне вдосконалення. При цьому зростає як якість звуку при бездротовій передачі, так і тривалість роботи на одному заряді акумулятора. Сучасні «бюджетні» моделі від іменитих виробників вже здатні забезпечити до 20 годин безперервного звучання.

Ще одна причина все більшої популярності бездротових навушників — зниження ціни. Моделі від Remax вже доступні дешевше 500 грн, а продукцію таких компаній як Sony або Philips можна придбати за ціною нижче 1000 грн.

Українці переходять на бездротові навушники



Вернуться назад