А.С.Д. в Google News - натисніть Підписатися

Яке ГБО вибрати?


Ціни на ГБО іноді відрізняються в рази. Однак дешево – не означає погано, а дорого – не означає добре конкретно для вашого автомобіля. Про це розповідає представник компанії VipGaz Center.

Психологія автовласника так влаштована, що він завжди прагне обладнати свій автомобіль по вищому розряду – в межах можливостей свого гаманця, звичайно. Але завдання газової апаратури – економити гроші, і часто буває, що ставити дороге устаткування, сенсу немає: краще машина не поїде, а окупатиметься обладнання довше. Які є газобалонні системи, дивіться тут. Далі ми розповімо про головні принципи обрання комплектації ГБО.


Яке ГБО вибрати?


Газове обладнання відрізняється не тільки поколіннями, але й своїми здібностями. Якщо з поколіннями все зрозуміло – на карбюратор і моноінжектор ставимо ГБО 2, а для інжекторних машин призначається 4-те покоління і вище, то з комплектаціями не все так чітко. Спробуємо впорядкувати розрізнену інформацію.

Традиційний інжектор «без наворотів»


Як правило, йдеться про автомобілі до 2003 року випуску, на які можна без проблем ставити бюджетну комплектацію газової апаратури. Такі самі комплекти підійдуть і свіжим машинам, але низького цінового сегменту, тому що там традиційно застосовуються попередні технології. Власне, за рахунок них і досягається демократична ціна. Є виключення – наприклад, «Ланос» або «Нексія», де двигун родом з 1990-х, але застосовується попарне впорскування, тому час спрацьовування форсунок надзвичайно малий, а отже, застосовувати бюджетні (читай «повільні») форси не можна.

«Просунутий» інжектор


Мається на увазі бездросельна система подачі палива, в деяких випадках – мотори із змінною висотою підйому клапанів та гібридні машини. Для коректної роботи на газі цим машинам найчастіше потрібні додаткові параметри у програмі газового впорскування. Бюджетне ГБО таких здібностей не має, тому для таких авто у виробників газової апаратури є окрема лінійка. Софт дозволяє налаштовувати газ по OBD-протоколу, реалізовувати впорскування бензину в певних режимах, враховувати залишок палива не за датчиком, а за строком роботи форсунок, щоб усунути негативні реакції бортового комп'ютера (БК).

Пряме впорскування


Безпосередні движки недавно зовсім не газифікувалися. Причина криється в конструкції інжектора – бензинові форсунки розташовуються в голівці блоку циліндрів (ГБЦ), а не в колекторі. Саме тому відключати їх не можна – температура в камері згорання здатна розплавити метал, тому тільки рідке паливо, що циркулює через форсунку, не дозволяє цьому статись. Однак через їх масове поширення газові бренди стали розробляти під пряме впорскування спеціальні програми, які дозволяють реалізувати почергове впорскування газу і бензину. З особливостей таких газових систем виокремимо відсутність необхідності робити уточнюючі регулювання після монтажу та їх преміальну ціну. Однак разом з тим автовласник отримує досконалу систему, яка не вимагає втручання водія.

Як бачимо, всі системи різні та встановлюються по-різному. Однак ставити преміальне ГБО на бюджетний автомобіль сенсу немає навіть з великої любові до свого залізного коня. А от яке обладнання ідеально підійде для вашої машини, підкаже наш консультант.

0 коментарів

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии