Як компаніям переходити до використання штучного інтелекту


Як компаніям переходити до використання штучного інтелекту
Світ сьогодні є свідком найбільшої співпраці між людиною та машиною в історії людства. CP Гурнані є генеральним керуючим директором, Tech Mahindra, глобальним постачальником інформаційних технологій і мережевих рішень. Будучи генеральним директором компанії, яка відіграє ключову роль у цій технологічній революції, він бачить майбутнє, де штучний інтелект вбудовується в кожну сферу життя.

ШI революціонізує наше життя, перекриваючи розрив між тим, на що здатні люди і що насправді можливо. Він буде проникати в усі галузі, щоб перейняти на себе основні завдання, при цьому легко взаємодіючи з нашим повсякденним життям. Наприклад, у компанії Tech Mahindra було розроблено та впроваджено систему розпізнавання осіб для реєстрації працівників, що виключає необхідність традиційних ідентифікаційних карток та інших процесів входу в систему. І хоча такі технології можуть здаватися загрозливими через такі речі, як конфіденційність приватного життя, досягнення, які ми будемо відчувати протягом наступних кількох років - у сфері водіння, покупок, розваг, ефективності бізнесу, навіть діагностики та лікування пацієнтів - має потенціал для створення менш складного, більш об’єднаного і плавно діючого суспільства.

Однак існує також поширена думка, що поширення використання роботів може вплинути на безпеку людини. Відомий філантроп і прибічник обачного використання ШІ, Лів Борі, яка до того ж є професійним гравцем в покер, дає численні виступи та інтерв'ю, де намагається привернути увагу людей до цього питання. Вона вважає, що питання безпеки штучного інтелекту наразі є найбільшою і найнебезчнішою проблемою.

Існує також широко поширене побоювання, що підйом роботів зробить людей на робочому місці витратними. Хоча ШІ має потенціал замінити деякі орієнтовані на процеси робочі місця в таких сферах, як бухгалтерський облік або внутрішній рекрутинг, де компанії зараз використовують ШІ для порівняння профілів кандидатів з робочими місцями, страхи, що ШІ стане розумнішим, ніж люди, і замінить їх на робочому місці роздуті, вважає пан Гурнані.

Як суспільство, ми вирішували цю проблему багато разів раніше. Протягом минулого століття ми пережили промислові революції, які порушили роль традиційного працівника. Ми бачили, як машини можуть впливати на зайнятість за рахунок автоматизації основних завдань, і, хоча робочі місця були втрачені, були створені нові робочі місця, що дають людям нові можливості створювати більш цінні речі. Аналогічно, цифрова революція зробить діловий світ більш конкурентоспроможним завдяки економії коштів і можливості автоматизувати основні завдання - і це створить нові типи робочих місць. Але бізнес-лідери повинні переконатися, що працівники готові до такого переходу.

Як компаніям переходити до використання штучного інтелекту

Нові технології, такі як ШІ, Інтернет речей, кібербезпека та аналітика, вже почали створювати більше нішевих робочих місць у цій галузі. Проте, працівникам усіх рівнів повинна бути надана можливість вивчити ці нові навички, щоб скористатися ситуацією. Необхідно вкласти значні кошти в підготовку своїх співробітників до технологій наступного покоління, таких як блокчейн, кібербезпека, штучний інтелект та машинне навчання, робототехніка та автоматизація. Машини ніколи не замінять винахідливість і продуманість співробітників, і обов'язком бізнес-лідерів є необхідність переконатися, що вони володіють навичками, необхідними для підтримки конкурентоспроможності бізнесу.

Крім того, підприємствам необхідно підготуватися до інтенсивного розвитку ШІ, думаючи меншими масштабами. У багатьох випадках стартапи та нові підприємці – це саме ті, хто використовує ШІ блискуче. Вони придумали, як конкурувати через інновації, а не масштаб. Візьмемо кібербезпеку, де підприємства постійно знаходяться під загрозою нападу, а витрати можуть часто виходити з-під контролю. Компанія Balbix, наприклад, використовує спеціалізовані алгоритми ШІ для прогнозування того, як і де можуть статися кібератаки, і надає інформацію про те, як зменшити ризик порушення. Використовуючи ШІ для розширення можливостей експертів з безпеки, більша частина роботи по спостереженню може бути зроблена платформою, а аналітики можуть зосередитися на вирішенні та аналізі потенційних загроз. Технологія ШІ Balbix дозволила компаніям заощадити дорогоцінний час і ресурси, які можуть бути перекладені на мільйони доларів у разі збою системи.

Як компаніям переходити до використання штучного інтелекту

Настав час для великих організацій оцінити, як партнерство з такими інноваційними гравцями може збільшити продуктивність, а також скоротити витрати в довгостроковій перспективі. Розуміння того, як стартапи та підприємці можуть дозволити підприємствам розширити свої послуги та досягнення, є одним з найважливіших відкриттів, які підприємства можуть зробити протягом наступного десятиліття.

Продовжується монументальна зміна, рушійною силою якої є штучний інтелект. Але ми повинні пам'ятати, що люди в кінцевому підсумку володіють контролем. Ми вирішуємо, коли і які машини повинні використовуватися, і вони будуть різними для кожного бізнесу в кожному секторі. Тепер настав час для керівників підприємств зрозуміти можливості, які можуть мати технології, засновані на ШІ, на їхньому майбутньому і майбутньому своїх співробітників, а також забезпечити їх підготовку. Заперечення цієї зміни більше не є можливим.

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии