А.С.Д. в Google News - натисніть Підписатися

В Україну привезли 210-тонний трансформатор. Шлях із ФРН зайняв 3 місяці


В Україну прибув високовольтний трансформатор, який забезпечуватиме енергоживлення сотень тисяч українців на одній із великих підстанцій «Укренерго»

В Україну привезли 210-тонний трансформатор. Шлях із ФРН зайняв 3 місяці

Ще один високовольтний трансформатор приїхав до України з Німеччини та забезпечуватиме енергоживлення сотень тисяч українців на одній із великих підстанцій Укренерго. Постачання здійснив німецький оператор енергомереж 50Hertz.

Його доставка зайняла три місяці, за які він подолав 1700 км. Як зазначається, середня швидкість переміщення обладнання можна порівняти зі швидкістю пішохода.

Така "стрімкість" обумовлена габаритами трансформатора - пристрій важить 210 тонн без додаткового обладнання. Його габарити – 10,5 м завдовжки, 4,5 м заввишки та 3,5 м завширшки.

Додаткове обладнання їде окремо та займає ще 4 вантажівки та важить близько 100 тонн.

Весь шлях трансформатор їхав переважно потягом, а потім був переміщений на автоплатформу.

Westinghouse розглядає варіант будівництва модульного реактора AP300 в Україні

Територією України трансформатор везли спочатку спеціальним вагонним транспортером, а перед ним їхав вагон із так званою контрольною рамою. Це спеціальна надбудова над критим вагоном, яка повторює розміри трансформатора. Вагон із рамою їде на 10-15 вагонів попереду. І якщо раптом рама під час руху торкнеться будь-якої споруди, поїзд зупиняється. Саме дистанція у 10-15 вагонів попереду завантаженого трансформатора дозволяє вчасно зупинити весь поїзд та не пошкодити трансформатор. Така технологія перевезення використовується тільки для великих вантажів, а розрахунок маршрутів триває більше 2,5 місяців.

Із залізниці трансформатора перевантажили на автоплатформу, якою його доставили на підстанцію. Перевантаження тривало 6 годин за особливою технологією без крана, а за допомогою гідравлічного обладнання. Поступово сантиметр за сантиметром трансформатор пересували із залізничного вагона спеціальними рейками на автоплатформу.

Україна зацікавлена в технологіях швидкісних поїздів Сінкансен з Японії

Щоб не заважати звичайному трафіку у населених пунктах та трасах, трансформатор везли ночами. Попередньо маршрутом перевірили висоту мостів, під яким він проїжджав, тролейбусні проводи і лінії зв'язку, що спеціально піднімали, щоб він міг проїхати. Щоб не пошкодити дороги, такі вантажі везуть на спеціальних платформах зі збільшеною кількістю осей та коліс.

На відміну від попередніх поставок, цього разу на шляху не розбирали фонтани і не знімали асфальт, але теж робили складні логістичні штуки – наприклад, піднімали тролейбусні дроти.

Такі складнощі пов'язані з тим, що обладнання такого масштабу зазвичай виробляється в самій Україні, або ж доставлялося морським шляхом, що сьогодні неможливо через блокаду портів.

Залишити коментарі та думки можна нижче під статтею
Повернутися на головну сторінку

0 коментарів

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии