SMM просування: найважливіші заходи
Постійно зростаюча популярність сайтів соціальних мереж не може бути байдужою для фахівців з електронного маркетингу. Перш за все, кількість користувачів популярних веб-сайтів та час, який вони витрачають на перегляд, наприклад, Facebook, Twitter чи Instagram, говорять про необхідність використання цих маркетингових інструментів. Таким чином, маркетингова галузь SMM була створена в тісному контакті з використанням соціальних мереж.
Що таке маркетинг в соціальних мережах
Маркетинг у соціальних мережах розробив свої власні інструменти та форми реклами. Діяльність починається дуже просто — зі створення профілю або сторінки для компанії, бренду чи товару. SMM просування від Woo Company https://wooo.com.ua/tarhetynh-v-sotsialnykh-merezh — це можливість підвищити обізнаність клієнтів та завоювати їх прихильність. Багато підприємців вирішують створити корпоративні акаунти в соціальних мережах, і це дуже добрий крок.
Кількість лише користувачів Facebook оцінюється в 1,5 мільярда,
Twitter близько 500 мільйонів,
LinkedIn - 400 мільйонів.
Тож якщо компанія хоче бути видимою в Інтернеті, вона не може пропустити соціальні медіа.
Які конкретно переваги та можливі ризики створення профілю компанії чи бренду в соціальних мережах?
Переваги та загрози наявності профілів у соціальних мережах
Налаштування профілю в соціальних мережах надзвичайно просто. Однак належне ведення такого облікового запису — справа не така проста, що вимагає певних зусиль та творчості. У багатьох великих компаніях спеціально призначені співробітники займаються веденням профілів у соціальних мережах. Варто інвестувати в імідж компанії в соціальних мережах, оскільки це має багато переваг.
Переваги
Маркетингова діяльність у соціальних мережах пов’язана, перш за все, з підвищенням обізнаності про бренд та довіри споживачів. Профілі в соціальних мережах рідко подаються суворо. Найчастіше діяльність у соціальних мережах спрямована на фокусування певної активної спільноти навколо даного бренду.
Перша перевага — це здатність створити активну, лояльну спільноту споживачів. Присутність бренду у Facebook чи інших соціальних мережах забезпечує чудову взаємодію з клієнтами — вони можуть постійно переглядати товар, послугу чи інші дії. Соціальні медіа також дозволяють швидко контактувати — миттєві відповіді на запитання членів спільноти або брати активну участь у дискусіях щодо, наприклад, технології, що використовується у продукті.
Соціальні медіа також є важливим інструментом для підвищення обізнаності про бренд. Подібно до ведення фірмового блогу, слід спробувати урізноманітнити вміст, який розміщується у профілі в соціальних мережах. Соціальні медіа дозволяють швидко ознайомити клієнтів з інформацією, але не використовують її лише для презентації нових продуктів.
Профіль також є цікавою формою просування завдяки можливості ділитися або публікувати дописи.
Вернуться назад