Податковий кодекс вже позначився на бізнесі усіх рівнів та зробив торгівлю мистецтвом креативу
Країна ще не відчула справжніх змін які, були запрограмовані для нас реформаторами з уряду. По великому рахунку всі зачаїлися в очікуванні змін – а головне як їх почне втілювати в реальність місцева виконавча влада – по закону, або по совісті. А це як кажуть в одному з південних міст нашої країни – «дві великі різниці»…Проте, не всі можуть чекати. Реальний сектор як виробництва, так й торгівлі має працювати. Працювати і постійно думати який креатив може бути цікавим для покупців, яким не цікаво що написано в нових законах новим урядом і чому зростають ціни на товар. Якщо покупець приходить в магазин побутової техніки, то він не пам’ятає про Кодекс, тиск на підприємців та уряд. Він хоче отримати дешевше, або хоча б більш якісно, якщо вже й дорожче. Ну як мінімум отримати якісь «бонус» від продавців.Тому торгівля сьогодні – це не просто можливість (та необхідність) продавати як можна більш якісні товари. В умовах, коли населення не зменшило свої вимоги до якості, але все більше придивляється до цифри на ціннику а згори ще й тиснуть можновладці своїм кодексом, торгівля – це справжнє мистецтво креативу, та доброзичливості…
Вернуться назад