
Проте, не всі можуть чекати. Реальний сектор як виробництва, так й торгівлі має працювати. Працювати і постійно думати який креатив може бути цікавим для покупців, яким не цікаво що написано в нових законах новим урядом і чому зростають ціни на товар. Якщо покупець приходить в магазин побутової техніки, то він не пам’ятає про Кодекс, тиск на підприємців та уряд. Він хоче отримати дешевше, або хоча б більш якісно, якщо вже й дорожче. Ну як мінімум отримати якісь «бонус» від продавців.
Тому торгівля сьогодні – це не просто можливість (та необхідність) продавати як можна більш якісні товари. В умовах, коли населення не зменшило свої вимоги до якості, але все більше придивляється до цифри на ціннику а згори ще й тиснуть можновладці своїм кодексом, торгівля – це справжнє мистецтво креативу, та доброзичливості…
0 коментарів