А.С.Д. в Google News - натисніть Підписатися

Україна зацікавлена в технологіях швидкісних поїздів Сінкансен з Японії


Україна зацікавлена в технологіях швидкісних поїздів Сінкансен з Японії

Україна очікує, що Японія відіграє важливу роль у повоєнному відновленні країни. Таку оцінку висловив посол республіки Токіо Сергій Корсунський в інтерв'ю японському виданню Nikkei.

"Ніхто краще Японії не знає, як відновлювати країну", - сказав Корсунський. За його словами, цікавим проектом може бути передача технології швидкісних поїздів Сінкансен (Shinkansen).

Наголосивши на важливості термінового вирішення проблеми відновлення економіки, Корсунський сказав, що Токіо та Київ домовляються про проведення конференції з відновлення в Японії, можливо, у січні чи лютому наступного року. За словами посла, у конференції братимуть участь як українські, так і японські фірми.

За словами Корсунського, Сінкансен — це один із дуже цікавих проектів, у яких Японія могла б допомогти Україні у відновленні.

"Якщо подивитися на географію України, дуже розумно мати цей надшвидкісний пасажирський експрес, тому що від Києва в кожну сторону від 700 до 900 кілометрів", - сказав він. «Для Сінкансен це не так уже й довго — дві-три години в один бік, — але це змінить Україну».

Тим часом Корсунський висловив сподівання, що Японія надасть Україні «складні» предмети, такі як радари та протиракетні чи безпілотні системи в обсязі, дозволеному японському уряду. Посол наголосив, що Київ уже повідомив Токіо про такі очікування.

Україна зацікавлена в технологіях швидкісних поїздів Сінкансен з Японії

Він наголосив, що Київ очікує від східної держави участь у великих інфраструктурних проектах, «а не в чомусь маленькому», що можуть дозволити інші країни.

Корсунський також згадав розмінування як ще одну область, де Японія може змінити ситуацію.

"Протягом 10-20 років ми повинні розмінувати нашу територію", - сказав він, додавши, що кількість мін "величезна".

Нагадаємо, що Сінкансен (яп. .新幹線 «нова магістраль»), у просторіччі відомий як надшвидкісний поїзд, являє собою систему високошвидкісних залізничних ліній в Японії. Спочатку вона була побудована, щоб з'єднати віддалені райони Японії зі столицею Токіо, щоб сприяти економічному зростанню та розвитку. Крім поїздок на далекі відстані, деякі ділянки навколо найбільших мегаполісів використовуються як мережа приміських поїздів. Він належить Японському агентству залізничного будівництва, транспорту та технологій та управляється п'ятьма компаніями Japan Railways Group.

За більш ніж 50-річну історію Сінкансена, що перевозить понад 10 мільярдів пасажирів, на борту не було жодного загиблого чи пораненого пасажира внаслідок сходу з рейок чи зіткнень.

Залишити коментарі та думки можна нижче під статтею
Повернутися на головну сторінку

0 коментарів

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии