Гендерна проблематика в галузі мистецтвознавства на Україні до теперішнього часу залишається відкритою. Традиційне мистецтвознавство не знає поділу будь-яких видів мистецтва за «статевою ознакою», критеріями розділення визначаються інші аспекти, наприклад – національний. Однак, кожен з нас живе, діє, мислить, відчуває, не як своєрідна абстрагована природно-соціальна одиниця, але завжди як чоловік та жінка.
Природно очікувати, що й твір мистецтва, створений представником тієї чи іншої статті, буде мати відбиток і цієї особливості його творця. І, хоча ця проблема стосовно кіномистецтва до сих пір не піднімалась, заперечувати реальне існування проблеми чоловічого та жіночого «начал» у мистецтві навряд чи коректно. Намаганням віднайти підходи до вирішення цієї проблеми і зумовлений вибір теми дослідження.
Вступ 1. ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОСТІ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ1.1.
Ґендер: основні поняття1.2.
Концепції фемінізму1.3.
Ґендерні дослідження у психології1.4.
Ґендер кріз призму соціологіїВисновок до розділу «Гендерний аспект творчості як предмет наукового дослідження»2. ФЕМІНІСТИЧНЕ КІНО НІМЕЧЧИНИ ТА ІТАЛІЇ2.1.
Парадоксальне явище фашистського кінематографа: творчість Лені Ріфеншталь 2.2.
«Нічний портьє» Л. Кавані: «жіноча» режисура в італійському кінематографіВисновок до розділу «Феміністичне кіно Німеччини та Італії»3. ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ТВОРЧОСТІ ЖІНОК-РЕЖИСЕРІВ РАДЯНСЬКОГО ТА ПОСТРАДЯНСЬКОГО КІНЕМАТОГРАФА3.1.
«Сходження» Ларіси Шепітько3.2.
Еволюція жіночого образу в кінематографі К. Муратової3.3.
Гендерно компаративний аналіз кінотворів М. Михалкова і К.Муратової - 3.3.1.
Ґендерний аналіз кінорежисури фільму «12» Н. Міхалкова- 3.3.2.
Ґендерний аналіз кінорежисури фільму «Настроювач» К. МуратовоїВисновок до розділу «Особливості художньої рефлексії в творчості жінок-режисерів радянського та пострадянського кінематографа»ВисновкиСписок використаних джерелФільмографія
0 коментарів