Завдяки новітнім технологіям друку та комп'ютерної вишивки, сьогодні можна втілити практично будь-який візуальний задум на тканині. Ця техніка успішно застосовується не тільки для звичних всім футболок, але й для брендування толстовок, кофт та худі. Ці зручні предмети гардероба з актуальним дизайном та нанесеним логотипом можуть використовуватися для багатьох цілей:
- Створення корпоративної культури. Компаніям важливо підтримувати командний дух у колективі. Толстовки з логотипом сприяють згуртованості команди й допомагають сформувати позитивний імідж організації.
- Проведення промоакцій та маркетингових заходів. Брендований одяг для компаній часто використовується на виставках, конференціях і семінарах. Вдягнені в нього співробітники привертають увагу потенційних партнерів і клієнтів до фірми, покращуючи впізнаваність бренду.
- У ролі подарункових сувенірів. Якісно виконані брендовані речі можуть бути відмінним подарунком співробітникам, клієнтам і партнерам, і посприяти зміцненню ділових відносин.
Толстовки з принтом можуть стати у пригоді й на різних масових заходах: спортивних змаганнях, ярмарках, міських святкуваннях тощо, у яких беруть участь працівники компанії – це також допоможе зробити її більш впізнаваною.
Що слід враховувати, вибираючи одяг, який слугуватиме носієм для нанесення логотипа?
При виборі носія для друку потрібно брати до уваги:
- Матеріал і щільність. Тканина повинна бути зносостійкою, наприклад, з бавовни з додаванням поліестеру. Щільність матеріалу впливає на те, наскільки теплою буде річ, і наскільки показний вигляд вона матиме.
- Модель (фасон). Можна вибрати для брендування світшот (без капюшона і блискавки), худі (з капюшоном) або толстовку на блискавці. Рішення залежить від вподобань цільової аудиторії та запланованого місця нанесення лого.
- Колір. Він має гармоніювати з фірмовим стилем і логотипом. На темних тканинах світлі та яскраві логотипи помітніші, і навпаки.
Стиль виконання обирається з огляду на специфіку бізнесу. Для компаній с серйозним іміджем підійдуть строгі моделі у лаконічному дизайні. Якщо ж мова йде про молодіжну аудиторію, можуть бути доречними сучасні фасони з цікавими елементами декору.
Як підібрати зображення та місце, де воно розташовуватиметься?
Толстовки з логотипом фірми є одним з найефективніших способів привернути увагу цільової аудиторії. Нанесення назви компанії та слогану – це ще одне просте рішення, яке дозволяє швидко запам'ятати назву бренду. Образи-символи допомагають асоціювати компанію з певними цінностями або рисами. А креативні малюнки (якщо їх застосування дозволяє стиль компанії) забезпечать більше інтересу аудиторії, викликаючи позитивні емоції.
Друк на кофтах, світшотах чи худі може виконуватися на різних місцях:
- Спині і/або грудях. Це кращі варіанти для розташування великого напису або малюнка.
- Капюшоні (для худі). Підхоже місце для розташування невеликого напису, який не буде занадто впадати в очі.
- Кишені (для моделей «кенгуру»). Вдале місце для друку коротких речень або окремих слів.
- Рукавах. Невеликий напис на одному рукаві або двох – це ненав’язлива, але дієва подача інформацію про компанію.
Важливо, що носій не повинен бути перенасиченим друкованими чи вишитими елементами – це ускладнить сприйняття кожного з них зокрема.
Брендування толстовок і худі – це не просто мода, а стратегічне рішення, яке допомагає компанії виділятися серед конкурентів, підвищувати довіру до бренду й створювати єдине корпоративне середовище. Правильно підібрана модель, колір та розташування логотипа перетворюють звичайний одяг на дієвий маркетинговий інструмент, що працює як у повсякденному житті, так і на бізнес-подіях.
0 коментарів