А.С.Д. в Google News - натисніть Підписатися

Які функції здатні виконувати толстовки, худі та кофти з лого?


толстовки, худі та кофти з логотипом


Завдяки новітнім технологіям друку та комп'ютерної вишивки, сьогодні можна втілити практично будь-який візуальний задум на тканині. Ця техніка успішно застосовується не тільки для звичних всім футболок, але й для брендування толстовок, кофт та худі. Ці зручні предмети гардероба з актуальним дизайном та нанесеним логотипом можуть використовуватися для багатьох цілей:


  • Створення корпоративної культури. Компаніям важливо підтримувати командний дух у колективі. Толстовки з логотипом сприяють згуртованості команди й допомагають сформувати позитивний імідж організації.

  • Проведення промоакцій та маркетингових заходів. Брендований одяг для компаній часто використовується на виставках, конференціях і семінарах. Вдягнені в нього співробітники привертають увагу потенційних партнерів і клієнтів до фірми, покращуючи впізнаваність бренду.

  • У ролі подарункових сувенірів. Якісно виконані брендовані речі можуть бути відмінним подарунком співробітникам, клієнтам і партнерам, і посприяти зміцненню ділових відносин.

Толстовки з принтом можуть стати у пригоді й на різних масових заходах: спортивних змаганнях, ярмарках, міських святкуваннях тощо, у яких беруть участь працівники компанії – це також допоможе зробити її більш впізнаваною.


Що слід враховувати, вибираючи одяг, який слугуватиме носієм для нанесення логотипа?


При виборі носія для друку потрібно брати до уваги:


  • Матеріал і щільність. Тканина повинна бути зносостійкою, наприклад, з бавовни з додаванням поліестеру. Щільність матеріалу впливає на те, наскільки теплою буде річ, і наскільки показний вигляд вона матиме.

  • Модель (фасон). Можна вибрати для брендування світшот (без капюшона і блискавки), худі (з капюшоном) або толстовку на блискавці. Рішення залежить від вподобань цільової аудиторії та запланованого місця нанесення лого.

  • Колір. Він має гармоніювати з фірмовим стилем і логотипом. На темних тканинах світлі та яскраві логотипи помітніші, і навпаки.

Стиль виконання обирається з огляду на специфіку бізнесу. Для компаній с серйозним іміджем підійдуть строгі моделі у лаконічному дизайні. Якщо ж мова йде про молодіжну аудиторію, можуть бути доречними сучасні фасони з цікавими елементами декору.


Як підібрати зображення та місце, де воно розташовуватиметься?


Толстовки з логотипом фірми є одним з найефективніших способів привернути увагу цільової аудиторії. Нанесення назви компанії та слогану – це ще одне просте рішення, яке дозволяє швидко запам'ятати назву бренду. Образи-символи допомагають асоціювати компанію з певними цінностями або рисами. А креативні малюнки (якщо їх застосування дозволяє стиль компанії) забезпечать більше інтересу аудиторії, викликаючи позитивні емоції.


брендування толстовок, кофт та худі


Друк на кофтах, світшотах чи худі може виконуватися на різних місцях:


  • Спині і/або грудях. Це кращі варіанти для розташування великого напису або малюнка.

  • Капюшоні (для худі). Підхоже місце для розташування невеликого напису, який не буде занадто впадати в очі.

  • Кишені (для моделей «кенгуру»). Вдале місце для друку коротких речень або окремих слів.

  • Рукавах. Невеликий напис на одному рукаві або двох – це ненав’язлива, але дієва подача інформацію про компанію.

Важливо, що носій не повинен бути перенасиченим друкованими чи вишитими елементами – це ускладнить сприйняття кожного з них зокрема.


Брендування толстовок і худі – це не просто мода, а стратегічне рішення, яке допомагає компанії виділятися серед конкурентів, підвищувати довіру до бренду й створювати єдине корпоративне середовище. Правильно підібрана модель, колір та розташування логотипа перетворюють звичайний одяг на дієвий маркетинговий інструмент, що працює як у повсякденному житті, так і на бізнес-подіях.


0 коментарів

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии