
Конкуренція за пацієнта серед приватних медичних клінік та лабораторій сьогодні є просто колосальною. Уточнимо – за платоспроможного пацієнта. Раніше, репутація та популярність лікаря створювалася за принципом «з вуст у вуста»». В цілому, такий метод живий і сьогодні, тільки перемістившись в Інтернет - Facebook, Instagram та інші платформи. У цій ситуації реклама в соціальних мережах для медичного бренду необхідна як повітря, без якого не вижити.
В Україні такі дослідження відсутні, але західні дані свідчать, що 82% відсотків споживачів ухвалюють рішення про купівлю товару чи послуги (включаючи лікарські) на основі інформації та відгуків, отриманих із соцмереж. Можна припустити, що у нас ця цифра вже близька або наближається до цієї позначки
У нашій країні послуги такого просування в соцмережах надає маркетингове агентство EDGELAB, на прикладі успішних кейсів якого і розглянемо докладніше про що йдеться:
Власне реклама
Соціальні мережі - це місце, де багато людей проводять більшу частину свого часу онлайн. Реклама на популярних платформах дозволяє привернути увагу потенційних пацієнтів та направити їх до ваших медичних послуг
Навіть просто побачивши назву вашого медичного центру або лабораторії, людина може запам'ятати її і коли виникне потреба, цілеспрямовано знайти саме вас в Інтернеті.
Інформування
Через соціальні мережі можна оптимально донести інформацію про себе. В принципі, сторінка або блог може виконати роль повноцінного сайту, через який можна дізнатися:
● перелік послуг, що надаються медичним закладом. Для лабораторій – список аналізів та досліджень (УЗМ, флюорографія, МРТ та інші)
● Список лікарів, які працюють у вашому медичному центрі
● Прейскурант
● контактна та інша інформація
Само собою, це не скасовує потреби в корпоративному сайті, проте сторінку в соцмережі можна «розкрутити» набагато швидше та фінансово дешевше.
Будівництво довіри та авторитету:
Публікації про здоров'я, медичні поради, історії успіху та огляди пацієнтів можуть допомогти встановити ваш бренд як авторитет у сфері охорони здоров'я та створити довіру у вашої аудиторії.

Взаємодія з потенційними та наявними клієнтами
Досвід спілкування з пацієнтами – справді безцінний. Ті з них, хто вже був на прийомі у ваших лікарів-фахівців, зможуть отримати інформацію про свою «післяопераційну» поведінку.
Ті читачі соцмереж, які ще вагаються: до якої клініки піти зі своїми проблемами зі здоров'ям? - зможуть отримати додаткові доводи піти саме у вашу клініку, а не конкурентам.
Лояльність та повторні візити
Лікарі можуть підвищити лояльність пацієнтів та стимулювати повторні візити, взаємодіючи з пацієнтами через соціальні мережі. Соціальні мережі дають вам ще одну точку контакту з вашою спільнотою.
Таргетування реклами
Соціальні мережі дозволяють точково налаштовувати рекламу, що таргетує, досягаючи конкретних сегментів аудиторії в залежності від їх інтересів, віку, місця розташування та інших параметрів. Це допомагає оптимізувати витрати на рекламу та підвищує ефективність кампаній.
Поліпшення обслуговування клієнтів:
Соціальні мережі надають платформу для спілкування з клієнтами, отримання зворотного зв'язку та відповіді на їхні запитання. Це може допомогти покращити якість обслуговування та підтримувати довгострокові відносини з пацієнтами.
У форматі короткого огляду неможливо розкрити всі нюанси просування у соціальних мережах для бренду зі сфери медичних послуг – проте перевага такого підходу є очевидною. Звичайно, якщо таким просуванням займатимуть професіонали. Як приклад, в Україні в цьому сегменті успішно працює Digital-агентство EDGELAB, яке давно користується заслуженою репутацією у сфері «розкрутки» сервісів медичних послуг.
0 коментарів