Тиха, розмірена робота у теплому офісі, без фізичних навантажень, без зайвої напруги тіла. Це – мрія кожної людини, справа спокійна та… безпечна. Але є проблема: тіло людини поступово втомлюється монотонним сидінням. Офісні стільці від приймальні до робочих місць співробітників та кабінету керівника – це найважливіший елемент ділової організації. Але оскільки головні люди в офісі (крім шановного директора, звичайно) – це персонал компанії, то в першу чергу слід звернути увагу на те, на чому розташовані м'які місця співробітників і на що звернути увагу при купівлі стільців для персоналу.
У Києві та по всій Україні стільці для персоналу у найоптимальнішому поєднанні «ціна/якість» представлені в каталозі компанії ТОКА, яка є не лише їх дистриб'ютором, а й виробником.На основі його асортименту, слід розглянути - на чому не можна економити, купуючи меблі для офісних працівників:
Критерії вибору крісел для персоналу
Стільці для персоналу - це офісні аксесуари, призначені для співробітників, які проводять більшу частину свого робочого часу за столом. Вони забезпечують комфортну посадку протягом робочого дня та підтримують правильне положення тіла для зниження втоми та профілактики болів у спині та шиї.
Найголовніші характеристики, на які слід звертати увагу, вибираючи стільці для офісу, такі:
Ергономіка (зручність) стільців:
Ті, хто вважає, що офісна чи просто розумова робота може втомити лише морально, але не фізично – швидше за все, самі нею не займалися. Навіть просто сидіння перед монітором і «на телефоні» втомлює дуже неабияк. А якщо доводиться працювати у незручному кріслі або на стільці з погано спроектованою спинкою та сидінням, то вже до кінця дня можуть початися болі у спині та шиї. Якщо ваш працівник не може сконцентруватись на своїх обов'язках через такий дискомфорт – важко вимагати від нього повної віддачі та продуктивності.
Спинка стільця повинна підтримувати форму хребта в його природному стані і не викликати напруження м'язів шиї та плечей. А сидіння стільця – бажано напівм'яке. Також важливими є й інші елементи конструкції офісного крісла:
- Механізм гойдання - наявність механізму, що дозволяє нахиляти крісло, забезпечує додатковий комфорт протягом дня, даючи можливість розслабитись.
- Підтримка попереку - хороший стілець обов'язково повинен мати поперекову підтримку, яка знижує навантаження на хребет.
- Підлокітники - бажано наявність підлокітників, які регулюються за висотою та шириною для комфортного положення рук під час роботи.
- Коліщатка і основа - коліщатка повинні бути міцними і легко ковзати по поверхні. Бажана наявність міцної та стійкої основи з металу або якісного пластику.
Крім того, ви повинні мати регулювання спинки в діапазоні від 5 до 30 градусів.
Матеріал:
Якщо настав час купити офісні стільці, коли начебто зовсім недавно - всього пару-трійку років тому купували ті, що зараз списуються, то треба замислитися: чи варто економити на матеріалах обшивки чи каркаса стільця? Якісна тканина або шкіра (натуральна або штучна) повинні бути повітропроникними та стійкими до зносу. Сітка на спинці також допомагає покращити вентиляцію.
Ніжки бажано металеві – ремонтуються легко (якщо не про брутальні поломки), а хромований варіант ще й стильно виглядає. Коліщатка для ніжок стільця – краще прогумовані, т.к. не зашкодять ковролін або інший настил
Дизайн:
Важливо, щоб крісло гармоніювало з інтер'єром офісу та сприяло створенню комфортної робочої атмосфери. Це ще одна дуже сильна сторона асортименту стільців із каталогу від TOKA Ukraine.
Максимальне навантаження:
Крісло має бути розраховане на вагу співробітника, бажано вибирати моделі із запасом за вагою, щоб уникнути поломок.
Замість резюме
Звичайно, це не все, а лише функціональні та частково іміджеві нюанси вибору стільців для офісу – кожен варіант потрібно розглядати окремо. Тим не менш, саме ці принципи не можна не враховувати оснащуючи свій офіс меблями – правильний вибір крісла для персоналу може значно підвищити комфорт та продуктивність роботи працівників.
0 коментарів