Що притягує погляд покупця, клієнта чи виборця у величезному торговому центрі, залі супермаркету чи будь-якого іншого громадського приміщення? Або навіть на вулиці? Плакати та постери – «борються» за увагу, переслідуючи рекламні цілі та місію оповіщення споживача і, водночас, є окрасою інтер'єру. Успіх у конкуренції забезпечують якість та швидкість друку, які, як видно з каталогу https://fotobum.com.ua/plakaty-postery/, у Львові забезпечує друкарня «ФотоБум», один із лідерів широкоформатного та іншого друку в регіоні.
Переваги друкованої реклами та агітації
Перевага плакатів перед іншими способами реклами полягає у високому візуальному впливі інформації на людину за відносно низької собівартості виготовлення. Не слід забувати, що плакати встановлюють у місцях скупчення великої кількості людей, що підвищує ефективність впливу.
Тому друк плакатів – дуже вигідна пропозиція для організацій, які проводять рекламну компанію, чи то акції, знижки, впровадження нових послуг та товарів чи політичні вибори.
Скільки коштує друк плакатів?
Ціни залежать від кількох факторів:
● Розміри виробу
● Формат (тип) продукції
● Обсяг партії
● Типу паперу
● Спосіб друку
● Додаткові послуги
Нижче розглянемо два ключові параметри з перерахованих вище.
Вибір паперу
Друк постерів та плакатів здійснюється на папері чотирьох видів:
● Глянсова. Гладка, блискуча поверхня, що переливається на світлі. Щільність такого паперу – 180 г/м2. Під час друку плакатів на глянцевому папері красиво виділяється кілька кольорів: червоний, жовтий, помаранчевий, зелений. Зображення виходить яскравим, соковитим, але виблискує на сонці.
● Матова. Стандартна фактура поверхні зображення. На відміну від глянцевого паперу, не переливається на світлі. На такому папері можливий друк постерів будь-яких кольорів. Якщо на глянсовій поверхні погано виглядають темні відтінки, то на матовому кольорі немає значення.
● Самоклеюча. Поверхня такого паперу матова, зображення не бликує на сонці. Має меншу щільність – 150 г/м2. Від звичайного паперу відрізняється наявністю липкого шару на внутрішній стороні. Це підвищує функціонал постерів – їх можна використовувати для декору кімнати, меблів, дверей.
● Premium Satin папір - фактура поверхні напівматова. Цей папір є преміальним постерним папером. Вона в міру виблискує і при цьому зберігає повну насиченість кольорів. Щільність Satin паперу 270 г/м2, вона найкраще передає колірний діапазон будь-якого зображення. Її можна використовувати як для чорно-білих, так і кольорових зображень.
Види постерів та плакатів
Пастер плакат або плакат. Найпростіший і найдоступніший варіант для приміщень, друкується на глянцевому або матовому папері.
● Ламінований. Покриття ламінованою плівкою захищає від пошкоджень, вологи, сонячних променів. Використовується найчастіше на вулиці.
● Широкоформатний. Призначається для привернення уваги з великої відстані, підходить для афіш, оголошень, агітаційних матеріалів. Може розміщуватись на стендах, стінах будівель.
● Плакат на жорсткій основі. Прикріплюється до алюмінієвої, пластикової, пінокартонної або магнітної основи. Завдяки підвісам його можна розміщувати на стіні.
● Самоклеючий постер. Призначений для зовнішньої реклами, їм оформлюють вітрини, транспорт, стенди, підлогу. Легко наноситься на поверхню, міцно на ній тримається.
● Поліграфічні плакати. Недорогий вид зовнішньої реклами для великих тиражів: корпоративних календарів та рекламних матеріалів.
Як видно навіть із цього досить неповного огляду – друкована промо-продукція, зокрема плакати та постери, як і раніше, є ефективним, а в багатьох випадках і просто кращим засобом реклами, агітації та інформування.
0 коментарів